מוצרי החשמל של אלקטרולוקס – בכל בית שלישי בישראל

גם לכם יש מוצר חשמלי של אלקטרולוקס בבית? אתם לא לבד. 

מחקר שערך מכון רושינק לאחרונה בדק ומצא, כי בכל בית שלישי בישראל יש מוצר חשמלי של אלקטרולוקס.

אלקטרולוקס, ענקית מוצרי החשמל השוודית, מספקת מגוון מוצרים לבית כבר מעל 100 שנים, לעשרות מדינות ברחבי העולם.  קו המוצרים של אלקטרולוקס כולל מבחר תנורים, מדיחי כלים, מקררים, מכונות כביסה, מייבשים, שואבי אבק, כיריים ועוד. 

מדוע הישראלים בוחרים שוב ושוב במותג אלקטרולוקס?

בזכות האמינות – מוצרי אלקטרולוקס נחשבים למוצרים מובילים בשוק מוצרי החשמל הביתיים. האיכות, קלות השימוש והתפעול, החדשנות ועמידות המכשירים לאורך זמן מוכיחים שהבחירה באלקטרולוקס משתלמת ומספקת מענה איכותי למגוון הצרכים המשתנים בהתאם לרוח התקופה.

בזכות ערכי המותג – אלקטרולוקס דוגלת במוצרים ירוקים וחסכוניים לשמירה על איכות הסביבה. ערכים אלו באים לידי ביטוי בכל מוצר חדש של החברה מתוך השאיפה ליצור עולם טוב יותר ותרבות צריכה מתחשבת וחכמה.

בזכות הוותק והמוניטין – אלקטרולוקס נחשבת למותג ותיק ומוכר שמייצר מוצרי חשמל כבר עשרות רבות של שנים. מיליוני לקוחות מרוצים בארץ ובעולם הם האינדיקציה לכך שזהו מותג מוביל ומנצח.

הנוכחות של אלקטרולוקס בכל בית שלישי בישראל היא לא רק נתון; זוהי עדות למחויבות המותג לאיכות, חדשנות ושביעות רצון הלקוחות. גם היום, אלקטרולוקס ממשיכה להיות בחירה מובילה עבור הצרכנים בישראל, ומציעה מוצרים חכמים שנועדו לשפר את חיי היומיום ולשרת את צרכי הבית.

מיניליין, היבואנית הרשמית של מוצרי אלקטרולוקס בישראל

מיניליין מייבאת את מוצרי אלקטרולוקס בישראל מאז 1981. כיבואנית מובילה בישראל בתחום מוצרי החשמל, החברה דוגלת בהתאמת המוצרים לשוק הישראלי ועמידה בתקנים מחמירים, תוך הקפדה על מוצרים איכותיים ואמינים.

על מכון רושניק

מכון רושינק הוא מוסד איתן בתחום המחקר, המספק תובנות חדשות לחיזוק מותגים כבר למעלה מעשור. המכון הנודע בישראל ומחוצה לה, משמש יועץ מהימן למותגים מובילים, ומציג את מחויבותו לקידום מותגים באמצעות מתודולוגיות מחקר מקיפות.