כשאתם מחפשים מקררים, כדאי שתמצאו את הדגם המושלם

המקרר שלכם הוא אחד ממכשירי החשמל החשובים ביותר בביתכם, ולכן חשוב שתקדישו קצת מחשבה למציאת הדגם שמתאים לצרכים שלכם. המקררים של חברת אלקטרולוקס זמינים עם מקפיא עליון או תחתון, יש להם פונקציית קירור והקפאה מהירה, הם מעוצבים ומשתלבים נהדר בכל מטבח וכוללים תאורת LED בתא המזון.

אז לאיזו רמת קירור אתם זקוקים? האם אתם רוצים מקפיא עליון או מקפיא תחתון? האם אתם זקוקים לתוספות? ישנם מאות דגמים לבחירה, וטונות של מונחים שחשוב להבין, לכן כדאי לקרוא את מדריך הקנייה שלנו שיעזור לכם להבין מה חשוב לחפש כשאתם קונים מקררים.

איזה סוג של מקררים אתם מחפשים?

ראשית עליכם להחליט איזה סוג של מקרר אתם רוצים. קיימים מספר סוגים שונים של מקררים בשוק, וכאשר אתם קונים מקרר, עליכם לקבל החלטות במונחים של הצרכים שלכם ושל בני משפחתכם.

ההחלטה השנייה שכדאי שתקדישו לה מחשבה היא הגודל הנכון של המקרר החדש שלכם. כדאי שתיקחו בחשבון את הגודל הדרוש לכם ואת המקום שיש לרשותכם, כדי להחליט אם לבחור מקרר למיקום ספציפי, או מקרר למיקום גדול יותר, אם עברתם דירה או שיפצתם את המטבח.

כשאתם בוחרים מקרר חדש, אחד השיקולים החשובים הוא כמה אנשים יש במשפחה שלכם

בחברת אלקטרולוקס תמצאו מקררים שיש להם נפח כללי של 555 ליטר כאשר נפח אחסון תא קירור של 406 ליטר ונפח אחסון תא ההקפאה הוא 133 ליטר, והמידות במילימטרים הן: 180*800*725 מקרר שמתאים לרוב המטבחים ועובר בקלות בכל דלת, זהו מקרר מצוין למשפחה של 4-5 נפשות.

כך שחשוב שתבחרו מקרר בגודל שמתאים למשפה שלכם, בדגם שיאפשר לכם לאחסן ולהקפיא בנוחות את כל מוצרי המזון שאתם קונים, לראות אותם בבירור, בשיטה שמאפשרת גישה נוחה לכל המוצרים.

מקררים עם מקפיא עליון חסכוניים באנרגיה

מקררים עם מקפיא עליון הם הסוגים הנפוצים ביותר של מקררים, וכפי שהמונח מרמז, במקרה זה, המקפיא מגיע מעל תא המזון הטרי.

מקררים אלו חסכוניים באנרגיה, ובדגמים של אלקטרולוקס יש מדחס אינוורטר NutriFresh השומר על הפירות וירקות לאורך זמן.

מקררים עם מקפיא תחתון לשמירת טריות המזון

סגנון זה של מקררים הפך להיות פופולרי יותר בשנים האחרונות, מכיוון שהם מאחסנים את המזון שאליו אתם ניגשים לעתים קרובות, בגובה העיניים. מגירת המקפיא, המלאה במזון קפוא שאינכם ניגשים אליו מספר פעמים ביום, נמצאת בתחתית.

התא המתקדם של הפירות והירקות, בשילוב פילטר נוטרי פלוס, לוכד את הוויטמינים והמינרלים במוצרים, ומבטיח טעמים וערכים תזונתיים שיישמרו על איכותם גם כעבור שבוע.

בחירת מקררים בהתאמה לדרישות שלכם

כשאתם מכינים רשימה של תכונות או תוספות שאתם צריכים שיהיו במקרר שלכם, כדאי שתקדישו מחשבה גם לאורח החיים שלכם לפני שאתם בוחרים מקררים. האופן שבו אתם משתמשים במקרר הוא שיקול ראשוני בבחירתכם. אם אתם מארחים הרבה, במקרר שלכם צריך להיות מספיק מקום להחזיק מרכיבים לארוחות גדולות.

חוץ מזה, אם אתם חובבי שתיית מיצים או חלב, צריך שיהיה לכם מספיק מקום להחזיק מספר קרטונים. אם אתם משתמשים הרבה במוצרים קפואים, סביר להניח שתזדקקו לנפח מקפיא גדול יותר, אז חפשו מקררים עם מקפיא גדול לשמירה נוחה של כל המזונות שלכם.

בחירת מקררים בסגנון שמתאים לכם

לחברת אלקטרולוקס יש שני סגנונות עיקריים של מקררים: תא הקפאה עליון או תחתון. אין יתרונות או חסרונות ספציפיים לשום סגנון, ולכן סוג המקרר שתבחרו יתבסס בעיקר על העדפה אישית.

כשאתם בוחרים סגנון, כדאי שתחשבו על אופן הבישול שלכם וסוגי המאכלים שאתם אוכלים. אם אתם נוטים להכין אוכל בתפזורת ולהקפיא אותו, אולי תרצו לבחור יחידת מקפיא נפרדת. אם אתם אוכלים בעיקר פירות או ירקות טריים, אולי כדאי לכם לבור א הדגם עם המגירות המרווחות, השקופות והנוחות.

הנה כמה תכונות שאתם בטוח רוצים שיהיו במקררים שלכם

כשאתם קונים מקררים, יש כמה תכונות שאתם יכולים להתפשר עליהן, אבל יש גם כמה תכונות שאתם בטוח רוצים. הנה כמה מהתכונות החשובות שתמצאו במקררים מבית אלקטרולוקס, בדגם EBM85510AX בעל מדחס מתקדם אינוורטר NutriFresht:

  • ארבעה מדפי זכוכית גדולים ונוחים לאחסון, שמאפשרים ניקוי קל והתאמה במרווחים שנוחים לכם.
  • Deodorizer למניעה ונטרול ריחות במקרר.
  • פונקציה של Quick Freeze להקפאה מהירה ששומרת על הטעמים, המרקמים והוויטמינים במזונות, עם מנגנון אוטומטי לחזרה למצב פעולה רגיל.
  • מקרר שקט במיוחד.
  • שני גלגלים קבועים ושתי רגליות מתכווננות בחזית.
  • פיקוד דיגיטלי פנימי בתא המזון.
  • אייס מייקר Twist&Serve בתא ההקפאה.
  • מגירה עליונה להקפאה מהירה.
  • שלוש מגירות עם מסילות מתקדמות בתא ההקפאה, לשליפה נוחה.
  • ידיות ארגונומיות שקועות לפתיחת הדלתות בקלות.

וכמובן שזה עוד לא הכול

למקרר EMT86910AX בעל מדחס NutriFresh Inverter של אלקטרולוקס יש מגירת ירקות SpacePlus ענקית שקופה, שמאפשרת לכם לאחסן יותר פירות וירקות וגם לראות מה אחסנתם בה, כולל תאורת Tower LED בתא המזון ומערכת No Frost מתקדמת. אבל בדגם הזה תמצאו תכונות נוספות חשובות לא פחות. למשל:

תאי אחסון FlexStore

זוהי מערכת תאים מתקדמת שממוקמת בדלת המקרר ומאפשר לסדר בגמישות את המוצרים, ברמה מתקדמת ובהתאמה מדויקת לצרכים שלכם.

טכנולוגיית TasteLock בשילוב NutriPlus

במילים פשוטות, בדגם הזה אתם מקבלים תא פירות וירקות מתקדם, בשילוב פילטר נוטרי פלוס שלוכד את הוויטמינים והמינרלים שמאוחסנים בתא, כך שהערכים התזונתיים והטעמים הטובים שלהם יישמרו גם כעבור שבוע.

בשורה התחתונה, נשאר לכם רק להחליט על המקרר החדש שלכם

עכשיו, אחרי שעברתם על כל האפשרויות ואתם יודעים איזה סוג מקרר אתם רוצים, מה שנשאר לכם לעשות זה לבחור את הדגם שמתאים לכם. ברגע שתעשו זאת, תוכלו להתכונן למשלוח המקרר המעוצב החדש שלכם.

באתר של חברת אלקטרולוקס תוכלו לבחון את המפרטים והמאפיינים של המקררים הנהדרים הזמינים, או לבקר בחברה על מנת להתרשם מהמקרר המועדף עליכם באופן אישי.