כל מה שחשוב לדעת על מכונות כביסה פתח קדמי

כל מה שחשוב לדעת על מכונות כביסה פתח קדמי

מכונות כביסה עם פתח קדמי מהדגמים הטובים ביותר הם המכונות שזכו לביקורות נלהבות של הצרכנים כמו גם לדירוג יעילות אנרגטית אירופאית A+++, ודירוג אנרגטי ישראלי A, כפי שאפשר למצוא במפרטי מכונות הכביסה שמשווקים על ידי חברת אלקטרולוקס. אצלנו תמצאו מכונות כביסה פתח קדמי שמספקות ניקוי מעולה, כמו גם יעילות גבוהה מבחינת שימוש במים ואנרגיה.

מכונות הכביסה בדגמים אלו משתמשות בפחות מים, ומבצעות רמה מעולה של סחיטה שמקצרת את זמן הייבוש ואת השימוש באנרגיה. מאוד חשוב כאשר אתם בודקים את יעילות מכונת הכביסה לבדוק לא רק את הדירוג אלה צריכת המים והאנרגיה בפועל של מכונת הכביסה , היות והתקינה בישראל לא התעדכנה הרבה שנים גם מכונות איכותיות וגם דגמים פשוטים מקבלים דירוג אנרגטי A , לכן מאוד חשוב לבדוק על התווית את נתוני צריכת המים והאנרגיה בפועל אתן תגלו שיש מכונות של אפילו 9 ק"ג שצורכות פחות מים ואנרגיה מול מכונות אחרות של 7 ק"ג.

הדגמים שלנו מגיעים עם מגוון תוכניות לכביסת בדים עדינים, והן שקטות יותר בהשוואה למכונות כביסה עם פתח עליון. אז הנה כל מה שצריך לדעת על מכונות כביסה פתח קדמי, כולל הדירוגים, הסקירות וההמלצות.

תווי תקן של מצוינות

חברת אלקטרולוקס זכתה לתווי תקן של מצוינות בזכות בדיקות תקנים מחמירות שבוצעו על מכונות כביסה פתח קדמי שמשווקות על ידי החברה, והתקבלו בעקבות תוצאות שהעידו על הביצועים המעולים של מכונות הכביסה.

מכונות כביסה אלו מכבסות גם כביסה עדינה מבלי לפגוע באריגים, והן משתמשות בכמות נמוכה של מים, וסחיטה מותאמת לכל סוגי בדים ואריגים, כך שבהמשך תחסכו גם אנרגיה בזמן הפעלת המייבש , מאוד חשוב לזכור שעל מנת לשמור על הבגדים לאורך שנים יש לסחוט אותם לפחות ב 1000 סל"ד לפני הכנסה למייבש, והמכונות של אלקטרולוקס יודעות בדיוק מה המהירות הסחיטה האופטימלית לכל סוג של בד.

יתרון החיסכון במים ובאנרגיה

מכונת כביסה פתח קדמי בקיבולת כביסה של תשעה קילוגרמים, דגם EW6F4943EBM מבית אלקטרולוקס מכבסת בעדינות אפילו כביסה יום יומית.

זהו דגם מושלם של מכונת כביסה PerfectCare 600 שמגיעה עם מערכת SensiCare אשר מתאימה את אורך התוכנית במדויק בהתאם לעומס הכביסה, תוך שימוש בפחות מים, אנרגיה ומניעת שטיפת יתר של הפריטים, מה שמאפשר את החיסכון המשמעותי באנרגיה ובמים.

טכנולוגיית SensiCare מאפשרת את התאמת הזמן למשקל הכביסה על מנת למנוע כיבוס ממושך של הבגדים, והבטחה של תוצאות כיבוס במראה ותחושה מעולים למשך זמן רב.

ועוד יתרון חשוב שמגיע עם הדגם הזה: אתם שולטים על הזמן עם פונקציית TimeManager

פונקציית TimeManager בדגם זה של מכונת הכביסה עם הפתח הקדמי מאפשרת לכם לקצר את משך מחזור הכביסה בהתאם ללוחות הזמנים שלכם, מה שאומר שתוכלו לקצר את התוכניות בהתאם לזמן העומד לרשותכם או אם הכביסה לא מלוכלכת ואתם פשוט רוצים לרענן אותה.

הגדרות חיסכון בזמן של מכונות כביסה פתח קדמי מאפשרות להשיג תוצאות טובות בפרק זמן מהיר יותר.

מידות קטנות יותר

קל יותר להתאים מכונות כביסה פתח קדמי לחללים קטנים, מכיוון שממדי המכונות קטנים יחסית. מה שלא אומר שאתם לא יכולים לכבס כביסה בעומסים גדולים – אתם יכולים – במיוחד אם אתם רוכשים דגם שיכול להכיל שבע ,שמונה או תשעה קילוגרמים.

אפשר להניח מייבש כביסה מלמעלה

אם זו המטרה שלכם, תוכלו להתייעץ עם המומחים בחברת אלקטרולוקס למציאת הדגמים המתאימים של מכונות כביסה פתח קדמי שאפשר להציב מעליהן מייבש כביסה.

זוהי שיטה יעילה ומומלצת לחסוך במקום, אם אתם גרים בבית או בדירה שבה שיקולי המקום הם משמעותיים.

מינון נמוך יותר של נוזל הכביסה, האבקה והמרכך

יתרון נוסף לבעלות על מכונות כביסה פתח קדמי, מעבר לחסכון במים הוא שאין צורך להשתמש בכמות גדולה של נוזל או אבקת כביסה, ומרכך.

הישראלים נוטים להשתמש ביותר מדי חומרי כביסה בכל מחזור כביסה, מה שעלול לגרום בסופו של דבר לבעיות במכונה. בהתאם לרמת הלכלוך של הבגדים שלכם, אתם יכולים, בחלק מהדגמים, להשתמש אפילו במחצית המינון המומלץ פשוט בצעו כמה ניסויים ותיווכחו בעצמכם.

קיבולת גדולה יותר של התוף פירושה יותר כביסה במחזור אחד

מטבע הדברים, ככל שגודל התוף גדול יותר, כך ניתן לכבס יותר בגדים בכל מחזור כביסה. דגמי מכונות כביסה פתח קדמי של חברת אלקטרולוקס זמינות בקיבולות של שבעה עד עשרה קילוגרמים, ומתאימות היטב עבור מרבית משקי הבית.

פשוט היכנסו לאתר ועיינו במפרטי הדגמים שלנו, או קראו את המדריכים המקוונים שמגיעים עם כל דגם. אם אתם מכבסים הרבה מצעים ומגבות בתדירות גבוהה למדי, גודל תוף גדול יותר יכול לעבוד טוב יותר עבורכם. מכונות אלו כוללות גם תוכניות מיוחדות לעומסי כביסה גדולים.

לסיום, כמה מילים על התוכניות השונות ואפשרויות הבחירה (ספוילר: לא תמיד יותר פירושו יותר טוב)

תוכניות שימושיות של מכונות כביסה פתח קדמי כוללות כביסה עדינה, תוכנית מקוצרת, תוכנית לעומסים כבדים, לצמר או לכביסה עדינה. התוכנית שתבחרו תלויה בצרכים הספציפיים שלכם. הורים חדשים, למשל, ירכשו מכונת כביסה עם תוכנית לבגדי תינוקות, שמתוכננת במיוחד על מנת לנקות את בגדי התינוקות ברמה גבוהה של היגיינה.

על מנת לקבל תוצאות כביסה הכי טובות שיש יש להקפיד על העמסה נכונה של המכונות כביסה אם זה כותנה אפשר להעמיס מכונה מלאה, אם זה סינטטי זה לרוב חצי מהמשקל של המכונה וכביסה עדינה זה תוכניות קצרות יותר אבל גם הכמות המומלצת היא כ 1.5 ק"ג על מנת לשמור על הפריטים לאורך שנים.