כיריים אינדוקציה: הדור הבא של הבישול

כיריים אינדוקציה: הדור הבא של הבישול

 

כשכיריים אינדוקציה הופיעו לראשונה בעולם המטבחים, הדעה הרווחת הייתה שזוהי רמה מתקדמת של טכנולוגיה. היום, כאשר דגמים נוספים מגיעים לשוק, כמעט כל מי שמעוניין לבצע את המעבר מכיריים רגילות לכיריים אינדוקציה, יכול לעשות זאת בקלות.

אם תרצו לנסות בישול על כיריים אינדוקציה, תוכלו למצוא בחברת אלקטרולוקס מגוון עשיר של מכשירים מתקדמים עם בקרת טאץ' אינטואיטיבית ומגוון פונקציות נוספות, בין יתר התכונות שמשדרגות את חוויית הבישול.

אתם בטח תוהים לעצמכם מה ההבדל בין כיריים אינדוקציה לבין כיריים חשמליות רגילות (קרמיות)

ובכן, בניגוד לכיריים של גז וחשמל, כיריים אינדוקציה משתמשות בשדה מגנטי כדי להעביר חום ישירות לכלי הבישול. לא המבער ולא האוויר סביב המבער מתחממים, כלומר, מה שאתם מבשלים מתחמם מהר יותר נצילות אנרגטית גבוהה במיוחד מה שהופך את הבישול למהיר יותר וחסכוני יותר.

המחבת, הסיר או כלי הבישול האחר, וכל מה שיש בו, מתחמם בקלות וביעילות. אי-צריבת מבערים חמים מפחיתה את הפוטנציאל שחומרים סמוכים יוכלו להידלק במהלך הבישול. וזה לא הכול. אין זה סביר שהמבערים יופעלו בטעות, מכיוון שהם לא יתחממו ללא כלי הבישול המתאים על המבער מה שהופך את הכיריים לבטיחותיות ביותר.

הגיע הזמן לחדש את המטבח

שיטת בישול על כיריים אינדוקציה היא המצאה שקבעה סטנדרטים גבוהים יותר בתחום הבישול. זהו מושג רענן ומתפתח שזוכה לביקורות מעולות, כי בואו נודה על האמת: לרובנו יש את המנטליות השמחה הזאת להתלהב מחדשנות, במיוחד כשהיא עושה את החיים שלנו נוחים וקלים יותר.

כשמוצרים חדשים מגיעים לשוק, חלק מאיתנו אומרים: "אני מסתדר מצוין עם מה שיש לי כרגע, אז לא תודה". אבל אז, כמו שקרה עם השקת סדרת הדגמים של כיריים אינדוקציה, הצרכנים התחילו להתעניין בגישת הבישול המתקדמת, ורבים מהם הודו שהכיריים הישנות שלהם, גם אם הן עובדות מצוין, זקוקות לשדרוג של ציוד חדיש.

עוברים לשיטת בישול באנרגיה הרבה יותר יעילה

הביקורות הטובות על כיריים אינדוקציה החלו לחלחל עמוק יותר ויותר לתודעת משפחות שבחרו לחדש את המטבחים שלהן, בזכות היתרונות של שיטת הבישול החדשה, המעשית והנוחה יותר, וחשוב מכך, היעילות והחסכון המשמעותי באנרגיה.

בישול על כיריים אינדוקציה מאפשר להשתמש בחום שמסופק על ידי שטף מגנטי במקום החימום התרמי הרגיל שמיוצר על ידי להבה או חשמל. כשאתם מבשלים משהו באמצעות חימום אינדוקציה, החום עובר ישירות לכלי הבישול, מה שמאפשר לבשל את האוכל באופן שווה בזכות חלוקת החום השווה.

טכנולוגיית בישול אינדוקציה למטבח מודרני

אנשים עם תשוקה לבישול תמיד ימצאו שיטות לשפר את מלאכתם, והם לא יעצרו עד שימצאו את המנה הכי טעימה וזאת שנראית הכי מגרה בכל פעם. בעידן האינסטגרם, לרבים חשובה גם הנראות והעיצוב של המנה ואיך היא מצטלמת בפריים. בתוך כל זה, טבחים ושפים מוודאים שיש להם את העזרה הטובה ביותר במטבח, מכלי בישול מתקדמים ועד כפיות המדידה הקטנות ביותר, הם סומכים רק על המוצרים הטובים ביותר.

טבחים ושפים מקפידים גם להתעדכן בכל הקשור לעיצוב וציוד המטבח שלהם, ורוב הטבחים המודרניים בוחרים בציוד טכנולוגי חדש יותר כמו כיריים אינדוקציה. ציוד בישול מסוג זה הוא החלום של המינימליסטים.

עכשיו בואו נדבר על כיריים אינדוקציה במונחים של יתרונות

מכיוון שהן תוצר של טכנולוגיה מתקדמת, המשתמשים בכיריים אינדוקציה יכולים לצפות לכמה יתרונות כמו למשל:

רמה גבוהה של בטיחות. הארוחות יכולות להיות מוכנות בנוחות מכיוון שניתן לשלוט על חום הכיריים ללא להבה פתוחה, שלא כמו עם שיטות בישול אחרות. בשיטה זו, אין סכנת שריפה או פגיעה מלהבות אש בשיטת העבודה הזאת הכיריים מתקררות במהירות .

קלות תחזוקה. הכנת ארוחה ובישולה יכולה להיות מעט מבולגנת לפעמים, אבל מה שטוב עם בישול על כיריים אינדוקציה הוא שהן קלות ונוחות לניקוי- פשוט מעבירים מטלית עם מעט חומר לניקוי ייעודי לניקוי כיריים והכיריים יבריקו כמו חדשות.

הכיריים מעוצבות עם מספר מבערים שזמינים בגדלים שונים. כך ניתן לבשל בקלות ומיידי כל כמות של מנה במגוון גדלי סירים.

רמה חדשה של אמינות. בזכות הטכנולוגיה המתקדמת, כיריים מיוצרות מהחומרים המתקדמים והטובים ביותר כך שכל שף או טבח יכול להיות בטוח שיש לו ציוד בישול אמין במטבח שיישרת אותו לאורך שנים.

חסכון באנרגיה. לכיריים אינדוקציה יש חיישן שמאפשר כיבוי אוטומטי כשהסיר או המחבת יורדים מהמבער. לכן אין שום בזבוז אנרגיה עם סוג זה של כיריים. כמו כן נצילות אנרגטית של כיריים אלו היא מעל 90% לעומת כ 60% בסוגי כיריים האחרים.

בטיחות שימוש גבוהה יותר בהשוואה לכיריים גז. המשטח עצמו אינו מחומם, וגם כשנוגעים בטעות בכיריים, לא מתרחשת צריבת היד ולכן בטוח להשתמש בכיריים אלו במטבח עם ילדים שמשוטטים סביבכם.

בקרת טמפרטורה מדויקת. כיריים אינדוקציה מגיעות עם שליטה מדויקת ומיידית לטמפרטורה, מה שמספק מענה מידי כשמורידים או מעלים את הטמפרטורה. תכונה מיוחדת זו אינה זמינה בגז או בסוגים אחרים של כיריים.

עיצוב מוקפד. כיריים אינדוקציה בנויים בצורה קומפקטית; כל מה שצריך זה רק לוודא שיש שקע שאליו ניתן לחבר אותם, והן גם מעוצבות בצורה מינימלית אבל קלאסית. הכיריים קיימים בצבע שחור או לבן, עם או בלי מסגרת משופעת, כך שאיך שלא תעצבו את המטבח שלכם, תוכלו למצוא את הכיריים המושלמות בשבילכם.

קלות ניקוי. גורם חשוב נוסף שכדאי לקחת בחשבון כשרוכשים כיריים הוא התחזוקה. משטח בישול זה עמיד בחום, כך שלא קשה לנקות אותו. חוץ מזה, אין עיצובים מורכבים שמאפשרים לכלוך שחודר עמוק. פשוט מנגבים את הכיריים מכל נוזל או שאריות מזון והן נראות שוב נקיות ומבריקות.

כמה מילים לסיום

אז כן, טכנולוגיית בישול האינדוקציה הרחיקה לכת והפכה לחלק מההרפתקה של בישול יומיומי במיליוני מטבחים, בישראל וברחבי העולם.

עכשיו כל מה שנשאר לכם זה רק להיכנס לאתר של אלקטרולוקס ולבחור את דגם הכיריים המתאים לכם. תתחדשו!