איך לקנות מדיחי כלים חצי אינטגרליים – כל מה שצריך לדעת – Electrolux Israel

אם אתם נמצאים בתהליך של רכישת מדיח כלים חדש למטבח שלכם, במבחר הדגמים הזמינים בחברת אלקטרולוקס תמצאו מדיחים בדגמים מתקדמים שישדרגו את פעולת רחיצת הכלים שלכם ויקלו על חייכם באופן משמעותי.

אז בואו נדבר על בחירת מדיחי כלים חצי אינטגרליים, וחמשת הגורמים הראשונים שתרצו לקחת בחשבון כשאתם בוחרים את הדגם שהכי יתאים לכם.

  • פונקציית TimeManager לקיצור זמן ההדחה בתוכניות נבחרות.
  • גודל שיתאים למטבח שלכם.
  • מנוע אינוורטר שקט ללא פחמים ומברשות.
  • Air Dry ייבוש חסכוני באנרגיה ע"י פתיחת דלת בסיום ההדחה
  • עיצוב אלגנטי.

לאלקטרולוקס מבחר דגמי מדיח כלים אינטגרלים מלאים, חצי אינטגרליים, קומפקטים ועוד. לאחר שתקראו את המאמר הזה, יהיה לכם מידע מקיף שיעזור לכם להחליט איזה דגם יהיה מתאים ביותר עבורכם ועבור הבית שלכם.

אבל קודם בואו נבין מה זה מדיחי כלים חצי אינטגרליים

מדיחי כלים חצי אינטגרליים הם דגמים של מדיחי כלים שמשתלבים למחצה בארון המטבח, ולוח הבקרה נשאר גלוי בחלקו העליון. מה שאומר שתוכלו לגשת לבקרות המדיח ולראות את התצוגה שלו, בזמן שהדלת סגורה.

לחלק מהדגמים המשולבים למחצה יש פאנל קדמי משלהם, ואין צורך בהתקנת דלת ארון בעיצוב אישי. לדוגמא, בדגמים הקומפקטיים יש בדרך כלל מגירה גדולה ופאנל קדמי שמובנה בהתקן.??

פונקציית TimeManager במדיח כלים צר חצי אינטגרלי דגם ESI4501LOX

בחירת מדיחי כלים חצי אינטגרליים בדגם זה מאפשרת לכם ליהנות מיתרונות של קיצור זמן תוכניות נבחרות עד שבעים אחוזים, כך שגם כשהתוכנית פועלת על זמן קצר, תוכלו לקבל תוצאות ניקוי מעולות.

מדיח כלים זה יכול לחשב באופן אוטומטי את צריכת המים והחשמל בהתאם לכמות הכלים ודרגת הלכלוך שלהם. פשוט בוחרים תוכנית Auto ומניחים למדיח הכלים לעשות את מה שהוא יודע (לעבוד במקומכם, כן?).

מדיחי כלים חצי אינטגרליים צריכים להתאים למטבח שלכם

הדגמים המנצחים של מדיחי כלים חצי אינטגרליים מגיעים בדגמים מנצחים גם מבחינת הגודל. סוג המדיח שאתם קונים לא יהיה קטן יותר או גדול יותר מכוח סוג המדיח שנבחר.

כך, למשל, מדיח כלים חצי אינטגרלי רחב 60 סנטימטרים בדגם ESI5525LAX מבית אלקטרולוקס זמין במידות גומחה במילימטרים: 820-900*600*570, ומידות מדיח במילימטרים: 818-898*596*750, עוצמת הרעש במהלך עבודה רגילה של מדיח כלים בדגם זה היא 45 דציבל.

גודל המדיח נמדד בהגדרת רוחב שישים או ארבעים וחמש ס"מ. כלומר, ככל שיש יותר מקום למדיח הכלים, כך יש יותר מקום בפנים לכלים. וגם לפי כמות הכלים המדיחים הצרים של אלקטרולוקס בעלי 9 מערכות כלים, והמדיחים הרחבים 13 עד 14 מערכות כלים.

בואו נדבר רגע על רמות הרעש של המדיח החדש שלכם

אחד השיקולים שחשוב לקחת בחשבון כשבוחרים מדיחי כלים חצי אינטגרליים הוא רמות הרעש, במיוחד אם אתם מציבים את המדיח שלכם במטבח, כי זהו מרכז הבית. אם אתם צריכים לדבר בקול רם על מנת להישמע בגלל הרעש של פעולת המדיח שלכם, אתם הולכים להיות מתוסכלים.

זה גם שיקול שאנשים נוטים לשכוח ממנו כשהם קונים מדיחי כלים, ובמקום זאת מתמקדים במראה של המדיח ובמחיר , יותר מכפי שהם מתמקדים בתכונות וברמות הרעש שהוא מייצר.

מאפייני מדיחי כלים חצי אינטגרליים

גם הקטגוריה הזו משתנה בהתאם לדגמים השונים של מדיחי כלים חצי אינטגרליים. כל מדיחי הכלים משרתים פונקציה אחת כוללת, שהיא שטיפת הכלים שלכם, כמובן. כמעט כל מדיח כלים שתרכשו אכן יעשה זאת, כך שעל מנת לשמור על פעולה תקינה של מדיח הכלים שלכם, כדאי לבחור מדיח כלים בעל טכנולוגיות מתקדמות, שיוכלו לבצע את העבודה שלהם בצורה טובה יותר ובחסכון במים ובאנרגיה.

כשאתם בוחרים את מדיח הכלים שיתאים למטבח שלכם, חשוב שתבדקו את המפרטים של הדגמים השונים. בעמוד המדיחים באתר אלקטרולוקס תמצאו את המפרטים המלאים, התכונות של כל מדיח, וחוברת הפעלה מקוונת, שיסייעו לכם לקבל את ההחלטה המתאימה.

תכונות אלו כוללות חיישן מים שמאתר את דרגת הלכלוך של הכלים ומכוון בהתאם את כמות המים, מחזורי שטיפה, אזורי שטיפה לצורך שליטה נוספת, מחזורי שטיפה מיוחדים ספציפיים לסוגי הכלים, מנוע אינוורטר ומגוון עשיר של מאפיינים נוספים

רגע לפני הסוף, חשוב להתייחס גם לעיצוב

מדיחי הכלים של חברת אלקטרולוקס מגיעים בעיצוב מוקפד שמשדרג את המטבח שלכם ומשתלב עם האחידות והסימטריה של הארונות והריהוט שלכם. על ידי בחירת מדיחי כלים בעיצוב חצי אינטגרלי, הקווים הנקיים במטבח נשארים ללא פגע.

כלומר, אתם יכולים ליצור מראה שלם במטבח שלכם ולבחור מדיחי כלים בעיצובים מודרניים באמת שנראים פנטסטיים בפני עצמם, ובמקביל יכולים גם להתאים למראה המטבח שלכם.

ועכשיו כמה מילים לסיום

כדי לבחור מדיחי כלים חצי אינטגרליים שיתאימו לצרכים שלכם, היכנסו לאתר של חברת אלקטרולוקס ובחרו את הדגמים המתאימים לכם מהמגוון העשיר של מכשירים איכותיים ומובילים בשוק.

אבל לפני שתתקינו מדיח כלים חדש במטבח שלכם, כדאי שתהיו בטוחים שאתם בוחרים את הדגם הטוב ביותר לבית שלכם, ובחרו את הדגם שיעשה עבודה מצוינת בניקוי וייבוש, שיהיה חסכוני באנרגיה, ושתהיה לו קיבולת שתספיק לכל הכלים שלכם.

אתם יכולים להיות בטוחים שתמצאו דגם יעיל וחדיש, ולבחור גם מוצרים מהממים אחרים בקטגוריות הניקיון, הבישול והקירור שלנו.