איך לבחור כיריים קרמיות? המדריך שיסביר לכם כל מה שצריך לדעת

בבתים רבים, המטבח הוא החדר החשוב ביותר בבית. זה המקום שבו אנחנו מאחסנים, מכינים ויוצרים מאכלים שמשפחתנו נהנית מהם בכל יום ויום. לכן, על מנת שהתהליך יהיה פשוט וקל ככל האפשר, בעלי הבתים מבקשים להבטיח כי תהיה להם גישה לציוד המתקדם ביותר במטבח.

כיריים קרמיות מחליפות את הכיריים המסורתיות, מחממות היטב את כלי הבישול ומציעות יכולות חום מרשימות. אז הנה כל המידע שצריך לדעת על כיריים קרמיות, שיעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה לקראת הרכישה.

יתרונות כיריים קרמיות

כיריים קרמיות הן משטח עבודה שטוח שמתחמם בעת הצורך ע"מ לחמם את הסירים והמחבתות שלנוהן מציעות כמה יתרונות מרשימים שהופכים אותן לבחירה מצוינת למטבחים משפחתיים עמוסים. היתרונות העיקריים כוללים:

יעילות גבוהה יותר

החום אינו מבוזבז במהלך הבישול, כך שהכיריים יעילות עד שבעים אחוזים בהשוואה לשיטות הבישול הסטנדרטיות, מה שמסתכם בחיסכון משמעותי באנרגיה.

בנוסף, כיריים קרמיות מאמצות ממשק ידידותי מאוד למשתמש, ומהוות פתרון בטיחותי למשפחות בעלות ילדים קטנים מאחר והן מאובזרות בנעילת ילדים.

הכנת ארוחות במהירות ובקלות בלי לבכות על חלב שנשפך

כיריים קרמיות עוצמתיות ומאפשרות לשנות את הטמפרטורות בקלות. מכווני סליידר האינטואיטיבים מאפשרים לשנות את טמפרטורת הבישול בנגיעת טאץ' חלקה וקלה.

אם אתם מרתיחים חלב ונראה שהוא הולך לעלות על גדותיו, לחיצה מהירה על כפתור הכיבוי תמנע את הצורך לבכות על חלב שנשפך. לחצני הגישה המהירים מאפשרים לכם גם לנהל בקלות את שלבי הבישול השונים של כל מנה שתכינו.

בטיחות מוגברת

 אם יש לכם ילדים קטנים בבית ניתן לנעול את הפיקוד כך שהילד לא יוכל להפעיל את הכיריים בכלל.

ניקיון קל והיגיינה מעולה

כיריים קרמיות מורכבות מסוג ייחודי משטח קרמית, ומכאן שמן. כיריים אלו מציעות גם אפשרות ניקוי קלה יותר של המשטח בזכות העיצוב המינימליסטי שלהן. אם מזון כלשהו נשפך, קל מאוד לנקות את הכיריים באמצעות שימוש במטלית לחה עדינה.

רבגוניות מרשימה ואסתטיקה יוצאת דופן

אנשים רבים מניחים שהם צריכים להשתמש בכלי בישול מיוחדים לבישול עם כיריים קרמיות, אבל האמת היא שקיימים סוגים רבים של כלי בישול שניתן להשתמש בהם. בתחתית כל סיר תוכלו לראות את הסימונים שמעידים האם הסיר מתאים לבישול בכיריים קרמיות. הקפידו להשתמש תמיד בסירים ומחבתות מתאימים לכיריים הקרמיות, הן ידאגו לשמור על הכיריים לאורך שנים, למנוע סכנות בטיחותיות ולקצר את זמן הבישול מאחר והן יעבדו בצורה יעילה יותר.

הגימור המבריק והחלק מציג עיצוב מעולה למטבח שלכם. המשטח המישורי מספק חלל בישול מושלם שמתאים לבישול עם מגוון מחבתות וסירים בגדלים שונים.

הרבה יותר מרחב

אבל היתרון המשמעותי ביותר של כיריים קרמיות הוא הרחבת השטח. יותר מקום הוא שיקול חשוב במיוחד במטבחים קטנים, וכיריים חלקות יכולות להוסיף מקום נחוץ.

עכשיו בואו נדבר רגע על כמה מהמאפיינים החשובים

כיריים קרמיות מבית אלקטרולוקס מגיעות עם בקרת מגע והן נוחות מאוד לניקוי, לצד מאפיינים רבים שונים אחרים שזמינים בדגמים השונים.

הן מגיעות בגימורים חלקים ויוקרתיים, וכוללות, בין היתר, טיימר להפסקת הבישול. אז בואו נבין כמה מהמאפיינים העיקריים שעשויים להועיל במטבח שלכם.

חיישני הפעלה טאץ' וסליידר

רוב דגמי הכיריים הקרמיות שתמצאו אצלנו כוללים טכנולוגיית חיישנים להגברת הבטיחות. לדוגמא, בחירה בכיריים קרמיות TOUCH דגם EHF6747FOK מציעה גישה ישירה לכל חיישני הנגיעה, הודות ללוח ההפעלה – חזיתי על גבי הכיריים.

חיישני הנגיעה בכיריים מתוכננים באופן כזה שניתן תמיד לגשת אליהם ישירות. פשוט נוגעים בהם ומבצעים את הכיוונים הרצויים. דגם זה מגיע גם עם אפייני מחווני חום שיורי חכמים CleverHeat, המראים אם הכירה עדיין חמה ואם בטיחותי לגעת בה או לנקות אותה

כיבוי אוטומטי

הדגמים של כיריים קרמיות שתמצאו בחברת אלקטרולוקס יכבו את עצמן באופן אוטומטי כדי למנוע התחממות יתר או במקרה ושכחתם לכבות אותם

חיבור לחשמל

היתרון של כיריים קרמיות של אלקטרולוקס שניתן לחבר אותן גם לחיבור חד פאזי עם שקע מסוג סיקון 32 וגם לחיבור לתלת פאזי , התוצאות בישול וחימום זהות לחלוטין , לכן אם במקרה ואין לכם חיבור תלת פאזי בבית עדיין תוכלו להשתדרג לכיריים קרמיות ולהנות מבישול מהיר וקלות ניקוי.

עלייה בפופולריות של כיריים קרמיות

בשנים קודמות, כיריים קרמיות היו מוצרים מגושמים ואיטיים שלא היה להם מקום ראוי בשום מטבח. אבל היום הסיפור שונה, כאשר מכשירים מובנים הם טרנד הבישול.

בעלי בתים וטבחים רבים משדרגים את המטבחים שלהם עם ציוד מתקדם והפופולריות של כיריים אלו עלתה באופן משמעותי.

בשורה התחתונה, הגיע הזמן לשדרג ולעבור לכיריים קרמיות

עכשיו, שהכרתם מקרוב את היתרונות החשובים של כיריים קרמיות, וקיבלתם מושג לגבי אופן התפקוד הגבוה שלהן, זה הזמן לשדרג ולעבור לדגמים המתקדמים שתמצאו בחברת אלקטרולוקס, עם האיכות הגבוהה ביותר בעולם.

באתר החברה תמצאו את המידע השלם והמקיף על מגוון הדגמים של הכיריים הקרמיות, כולל מדריכים מקוונים ומפרטים מלאים שיאפשרו להם להשיג את ההתאמה המושלמת לכיריים החדשות שלכם. אתם מוזמנים גם להתייעץ עם המומחים שלנו לקבלת עזרה וליווי נוסף ברכישת הדגם שמתאים היטב לצרכים שלכם.